2010 m. rugpjūčio 4 d., trečiadienis

Bendrai

Kaip man sekasi? Na ką, dabar kaip ir neblogai...
Neseniai susitaikiau su viena gera drauge. Kodėl tai sakau? Nes labai pergyvenau, kad bus priešingai.. Ji užėmė ir greičiausiai visad užims gana svarbų vaidmenį mano gyvenime.. Kai buvom susipykusios nebendravom maždaug mėnesi..Buvo gana liūdna.. Tartum kažko truktu, bet kartu ir visai gerai.. Nes jausdavausi nevertinama. Bet dabar suprantu kodėl taip buvo.. Tiesiog.. Ji pasikeitė, aš pasikeičiau.. Bet jei atvirai.. Nežinau kaip be jos gyvenčiau.. Kažkodėl neisivaizduoju. Taip, aš prie jos prisirišau per daug.. Tiek daug, kad bijau jos netekti... Gerai, kad viskas gerai baigėsi.. Tikuosi, kad mes daugiau nesipyksim dėl tokių smulkmenų kaip šįkart. tiesą pasakius, manau per daug viską sureikšminusios buvom :) Myliu tave. :)

 Taip, ji nėra vienintelė draugė mano gyvenime.. tačiau viena iš jų, viena iš tų kurie man brangus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą